ЕЛЕКТРОННИЙ КАБІНЕТ СТРАХУВАЛЬНИКА – НАДІЙНИЙ ПОМІЧНИК СУЧАСНОГО КЕРІВНИКА

Дата: 14.09.2022 21:12
Кількість переглядів: 11

         Найкращим помічником сучасного керівника, який дозволяє оперативно здійснювати процеси отримання та подання потрібної інформації, є  «Електронний кабінет страхувальника» на вебпорталі Пенсійного фонду України (https://portal.pfu.gov.ua), доступний у режимі 24/7 без перерв та вихідних днів. Тут страхувальник може самостійно отримувати електронні довідки з даними про страховий стаж та заробітну плату працівників, подавати відомості про їхню трудову діяльність, відстежувати відомості з Електронного реєстру листків непрацездатності для здійснення розрахунків виплат за лікарняними листами, а також отримувати  багато іншої корисної інформації.

         Для того, аби стати користувачем Електронного кабінету роботодавця, потрібно увійти на вебпортал за посиланням https://portal.pfu.ua за допомогою кваліфікованого електронного підпису або інтегрованої системи електронної ідентифікації GOV ID.

         Заощаджуйте свій час за допомогою електронних технологій, оперативно отримуючи максимум корисної інформації у зручний спосіб.



« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь