ЗАЯВУ-РОЗРАХУНОК ЗА ЛІКАРНЯНИМИ ЛИСТАМИ ПОТРІБНО ПОДАВАТИ ЧЕРЕЗ ВЕБПОРТАЛ ПЕНСІЙНОГО ФОНДУ
Для отримання фінансування із забезпечення виплат застрахованим особам у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності та окремих виплат потерпілим на виробництві страхувальник, як і раніше, має подати заяву-розрахунок, що містить інформацію про нараховані застрахованим особам суми страхових виплат за їх видами.
Форма заяви-розрахунку залишилась незмінною. ЗАЯВУ-РОЗРАХУНОК ТЕПЕР НЕОБХІДНО ПОДАВАТИ ДО ПЕНСІЙНОГО ФОНДУ УКРАЇНИ через відповідний інтерфейс (вкладка меню «Заяви-розрахунки») В ОСОБИСТОМУ КАБІНЕТІ СТРАХУВАЛЬНИКА НА ВЕБПОРТАЛІ ЕЛЕКТРОННИХ ПОСЛУГ ПЕНСІЙНОГО ФОНДУ УКРАЇНИ https://portal.pfu.gov.ua/
Використання інших шляхів та засобів подання заяв-розрахунків в електронному вигляді не передбачено, відповідно заяви-розрахунки, подані в електронному вигляді не через вебпортал, не будуть прийняті та взяті до розрахунку.
Страхувальники, які з певних причин не можуть користуватись електронним кабінетом на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України, можуть скласти заяву-розрахунок в паперовій формі та подати її до будь-якого відділу обслуговування громадян (сервісного центру) Пенсійного фонду.