ЯК СФОРМУВАТИ ЗАЯВУ-РОЗРАХУНОК ЗА ПАПЕРОВИМ ЛИСТКОМ НЕПРАЦЕЗДАТНОСТІ

Дата: 06.02.2023 11:43
Кількість переглядів: 18

Заява-розрахунок формується в розділі «Заяви-розрахунки» електронного кабінету страхувальника.

Після заповнення реквізитної частини заяви-розрахунку з обов’язковим вибором в реквізиті «тип ЗР» - «Паперові листки непрацездатності» надається можливість включити в заяву-розрахунок інформацію про паперовий листок непрацездатності та кошти нараховані застрахованій особі, а також завантажити його скановану копію.

 

Також до заяви-розрахунку можна додавати коментарі, пояснення та скановані копії документів, які можуть бути корисними при прийняті рішення щодо фінансування.

УВАГА! Скан-копії, додані до заяви-розрахунку не зберігаються при збереженні чернетки. Тому їх потрібно додавати лише перед формуванням друкованої заяви та відправленням до Пенсійного фонду.



« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь