Проекти рішень №00/00 «Про звернення депутатів Селятинської сільської ради»
Скликання: | VІІІ скликання |
Сесія: | V сесія |
Тип документу: | Проекти рішень |
Дата: | 17.02.2021 |
Номер документу: | 00/00 |
Назва документу: | Про звернення депутатів Селятинської сільської ради |
Прикріплені файли: |
|
УКРАЇНА
СЕЛЯТИНСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА
ВИЖНИЦЬКОГО РАЙОНУ
ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ
_______ СЕСІЯ VIII СКЛИКАННЯ
Р І Ш Е Н Н Я №_______/_____
“____” _______________20____року с. Селятин
Про звернення депутатів
Селятинської сільської ради
Відповідно до статті 25 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Селятинська сільська рада
ВИРІШИЛА:
- Схвалити текст звернення депутатів Селятинської сільської ради до Верховної Ради України, Кабінету Міністрів України, Народного депутата Максима Заремського щодо перегляду законодавства зі сплати земельного податку або надати громаді додаткового фінансового ресурсу (додається).
- Направити дане звернення до Верховної Ради України, Кабінету Міністрів України, Народного депутата Максима Заремського.
Сільський голова Валерій ПОЛЯНЧУК
Додаток
до рішення сесії сільської ради
від __________ № ____________
Верховна Рада України
Кабінет Міністрів України
Народному депутату
Максиму ЗАРЕМСЬКОМУ
ЗВЕРНЕННЯ
Селятинська сільська територіальна громада Вижницького району Чернівецької області розташована на заході України, у карпатських горах, за 70 км від районного центру м.Вижниця та 150 км від обласного центру м.Чернівці. Сполучення до громади відбувається лише автомобільними шляхами, частина з яких перебувають у вкрай поганому стані. Відстань від населених пунктів до адміністративного центру села Селятин від 9 до 30 км.
У громаді функціонують 3 заклади дошкільної освіти, 4 заклади загальної середньої освіти, центр культури та дозвілля, комунальна установа «Центр соціальних послуг». Загалом штатна чисельність працюючих складає 337 одиниць, у тому числі педагогічних працівників – 141.
Потреба на утримання усіх закладів та установ громади з місцевого бюджету (без врахування освітньої субвенції), здійснення нарахування заробітної плати та сплати належних платежів до бюджетів усіх рівнів, оплати за енергоносії, харчування та підвезення дітей до закладів освіти на 2021 рік склала 30616,1 тис.грн. При цьому максимальна спроможність бюджету громади, включаючи базову дотацію, становить 20905,8 тис.грн. Не забезпечені плануванням та, відповідно, не будуть забезпечені фінансуванням починаючи з 1 лютого поточного року усі заклади загальної середньої освіти у частині утримання обслуговуючого персоналу. Це 87 штатних одиниць з місячним фондом оплати праці 800,0 тис.грн. Здебільшого усі працівники отримують заробітню плату на рівні мінімальної заробітної плати.
Територія громади становить 369,08 км2, 78,6 відсотків або 290 км2 займають лісові землі, які перебувають у користуванні лісогосподарських підприємств та національного природного парку «Черемоський».
Відповідно до статті 277.1. Податкового кодексу України користувачі лісових земель сплачують не більше 0,1 відсотка від нормативної грошової оцінки площі ріллі по області за 1 гектар, що становить не більше 33,26 грн. (33264х0,1%). Відповідно громади обмежені у прийнятті ставки податку за лісові землі, що негативно впливає на податкову базу та отримання доходів до бюджету.
Протягом 2020 року надійшло до бюджету громади від плати за лісові землі 812,8 тис.грн.
Таким чином, володіючи значними земельними ресурсами, громада отримує невеликі доходи через обмеження ставки податку. Для прикладу, якби громада володіла такою кількістю не лісових земель, а:
- Ріллею, то доходи до бюджету при середній ставці податку становили б 28934,7 ти.грн. (33264х3 відс.х28995га).
- Багаторічними насадженнями – доходи б складали 54572,6 тис.грн. (62738х3 відс.х28995 га).
- Сіножатями чи пасовищами – 4832,9 тис.грн. (5556х3 відс.х28995 га).
Ми, депутати Селятинської сільської ради, задля забезпечення безперебійної діяльності усіх закладів та установ громади, з метою наповнення дохідної частини бюджету наполягаємо:
–– внести зміни до статтей 273 та 277 Податкового Кодексу України, якими передбачити ставку земельного податку для земель лісового фонду у розмірі до 3 відс. від нормативно-грошової оцінки;
–– у разі неможливості внесення змін до Податкового Кодексу України, враховуючи статтю Бюджетного кодексу України щодо, передбачати субвенцію, яка б могла компенсувати різницю недоотриманого податку до бюджету громади.
Прийнято на __ сесії Селятинської
сільської ради (рішення №_________
від__________)