A A A K K K
для людей з обмеженими можливостями
Селятинська громада
Чернівецька область, Путильський район

Сплив строк дії пенсійного посвідчення – зверніться за виготовленням нового документу

Дата: 14.01.2019 08:31
Кількість переглядів: 135

Документом, який підтверджує призначення особі пенсії, є пенсійне посвідчення, що видається відповідно до Порядку оформлення, виготовлення та видачі документів, що підтверджують призначення особі пенсії, затвердженого постановою правління Пенсійного фонду України від 03 листопада 2017 року № 26-1, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 04 грудня 2017 року за № 1464/31332.

Пенсійні посвідчення виготовляються на підставі відповідної заяви особи, якій призначено пенсію, що подається до підрозділу обслуговування громадян (сервісного центру) за місцем перебування особи на обліку як одержувача пенсії.

У разі якщо особа, якій призначається пенсія, не досягла повноліття або є недієздатною, заява на виготовлення пенсійного посвідчення подається батьками, усиновлювачами, батьками-вихователями, прийомними батьками, патронатними вихователями, опікунами, піклувальниками за місцем їх проживання/перебування, представниками закладів (органів опіки і піклування), які виконують функції опікунів і піклувальників, за місцезнаходженням таких закладів (органів).

Пенсійне посвідчення видається на строк призначення пенсії. Тому для осіб, яким пенсію призначено на певний період, наприклад, на термін встановлення інвалідності, по завершенню строку дії пенсійного посвідчення та в разі продовження інвалідності за результатами чергового огляду в органах медико-соціальної експертизи важливо своєчасно звертатися до пенсійної служби за виготовленням нового пенсійного документу. Аналогічно слід діяти в разі призначення пенсії у зв’язку з втратою годувальника при продовженні терміну її виплати.

У разі якщо пенсійне посвідчення стало непридатним для користування, втрачено, особі призначено інший вид пенсії або змінилися обставини здійснення опіки та піклування (змінився законний представник чи його звільнено від повноважень, поновлено цивільну дієздатність одержувача пенсії тощо), за заявою одержувача пенсії також видається нове посвідчення.

Заміна пенсійного посвідчення здійснюється за процедурою, визначеною для його виготовлення, за наявністю у особи паспорта, довідки про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків та фото. При заміні пенсійного посвідчення одержувач пенсії повертає органу Пенсійного фонду України попередньо видане пенсійне посвідчення (за наявності), що підлягає знищенню. У випадку заміни електронного пенсійного посвідчення, воно повертається до установи відповідного банку.

Прес-служба Головного управління Пенсійного фонду України в Чернівецькій області


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора