Оголошення про конкурс на заміщення вакантних посад посадових осіб органів місцевого самоврядування

Дата: 14.06.2019 08:37
Кількість переглядів: 690

Селятинська сільська рада оголошує конкурс на заміщення вакантних посад посадових осіб органів місцевого самоврядування:

        Відповідно до законів України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про службу в органах місцевого самоврядування», Порядку проведення конкурсу на заміщення вакантних посад державних службовців, затвердженого  постановою Кабінету Міністрів України від 15 лютого 2002 р. № 169 та з метою забезпечення конституційного  права  рівного доступу громадян до служби в органах місцевого самоврядування оголошується конкурс на вакантні посади:

- спеціаліст І категорії з соціальних питань;

- начальник відділу земельних ресурсів та комунальної власності.

Вимоги до кандидатів:

1. Вища освіта відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста.

2.  Знання Конституції України; законів України "Про державну службу" та "Про засади запобігання і протидії корупції" (Декларація N 3206-VI), нормативних документів, що стосуються державної служби та діяльності відповідного органу виконавчої влади; постанов, розпоряджень, інших нормативно-правових актів, що регулюють розвиток відповідної сфери управління; практику застосування законодавства з питань, що належать до компетенції підрозділу.

 3.  Вільне володіння державною мовою.

 4.  Впевнене володіння основними принципами роботи на комп'ютері та відповідними програмними засобами.

 5. Стаж роботи за фахом на державній службі або в органах місцевого самоврядування не менше 1 року або стаж роботи за фахом в інших сферах управління не менше 3 років, виходячи із виконання структурним підрозділом основних завдань та функцій.

Необхідні документи для участі у конкурсі:

- заява про участь в конкурсі;

- заповнена особова картка /форма П-2ДС/ з відповідними додатками;

-автобіографія;

- 2 фотокартки розміром 4х6 см;

- копії документів про освіту, підвищення кваліфікації, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня;

- копія документа, який посвідчує особу;

- копію військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов’язаних).

   Особи, які бажають взяти участь у конкурсі, подають декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування за минулий рік, у порядку, визначеному Законом України «Про запобігання корупції», шляхом заповнення на офіційному веб-сайті Національного агентства з питань запобігання корупції (nazk.gov.ua).

Документи приймаються протягом 30 календарних днів з дня виходу публікації  про оголошення конкурсу на офіційному веб-сайті Селятинської сільської ради.

Термін подання заяв до 14.07.2019 року.

Конкурс проводитиметься 26.07.2019 року.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь