A A A K K K
для людей з обмеженими можливостями
Селятинська громада
Чернівецька область, Путильський район

Інформація про особливості видачі та оплати листків непрацездатності в період карантину

Дата: 26.03.2020 15:44
Кількість переглядів: 5

В зв'язку з поширенням на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, Кабінетом Міністрів України постановою від 11.03.2020р. № 211 розроблено та введено в дію заходи по запобіганню її поширення. Відповідно до цієї постанови на всій території України введено карантин.

Вижницьке відділення управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в Чернівецькій області повідомляє про особливості видачі та оплати листків непрацездатності в цей період, а також про зміни в роботі відділення.

Законом України від 17.03.2020р. "Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законів України щодо підтримки платників податків на період здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19)" внесено зміно до Закону України "Про загальнообов'язкове державне соціальне страхування". Перелік страхових випадків доповнено періодом перебування у закладах охорони здоров’я, а також на самоізоляції під медичним наглядом у зв’язку з проведенням заходів, спрямованих на запобігання виникненню та поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19), а також локалізацію та ліквідацію її спалахів та епідемій (стаття 55 п. 51).

Статтю 24 доповнено частиною другою такого змісту: "Особам, які перебувають у закладах охорони здоров’я, а також на самоізоляції під медичним наглядом у зв’язку з проведенням заходів, спрямованих на запобігання виникненню та поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19), а також локалізацію та ліквідацію її спалахів та епідемій, - 50 відсотків середньої заробітної плати (доходу) незалежно від страхового стажу".

 

Також нагадуємо, що в умовах накладення карантину діє особливий порядок видачі листків непрацездатності, який передбачений розділом 5 Інструкції про порядок видачі документів, що засвідчують тимчасову непрацездатність громадян, затвердженої наказом Міністерства охорони здоров’я України від 13.11.2001 № 455.

Отримати лікарняний у зв’язку з відстороненням від роботи під час карантину можуть особи, робота яких пов'язана з обслуговуванням населення, якщо:

-  ці особи були в контакті з інфекційними хворими або є бактеріоносіями;

-    у разі неможливості здійснення тимчасового переведення цих осіб за їх згодою на іншу роботу, не пов'язану з ризиком поширення інфекційних хвороб.

У такому випадку листок непрацездатності видається інфекціоністом або лікуючим лікарем згідно з висновком лікаря-епідеміолога територіальної СЕС.

Також нагадуємо, що якщо тимчасова непрацездатність застрахованої особи викликана карантином, накладеним органами санітарно-епідеміологічної служби, допомога по тимчасовій непрацездатності за рахунок коштів Фонду надається з першого дня за весь час відсутності на роботі з цієї причини.

Незалежно від настання карантину Фонд продовжує здійснювати фінансування листків непрацездатності по інших страхових випадках: загальне захворювання, вагітність та пологи, догляд, травма не пов'язана з виробництвом, нещасний випадок на виробництві, тощо.

Вижницьким відділення, з метою протидії поширенню корона вірусної інфекції COVID-19 та вжиття заходів упередження зараження цією хворобою в зв'язку з запровадженням карантину, та на виконання рішень Вижницької та Путильської районних комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій запроваджно дистанційну форму проведення прийому громадян засобами телефонного та електронного зв’язку  та повідомляє про обмеження доступу до  приміщень відділення. З будь-яких питань, які стосуються діяльності відділення, просимо звертатися за телефонами:

Вижниця – (03730) 2-15-89, 2-34-00,02-22-52

Путила – (03738) 2-17-77

або через електронну пошту: vizh.cv@fssu.gov.ua

З метою протидії поширенню COVID-19, рекомендуємо страхувальникам (роботодавцям) на час карантину надавати перевагу дистанційній формі подачі документів до Фонду.

Можливість подання заяв-розрахунків і повідомлень про виплату коштів застрахованим особам в електронному вигляді була впроваджена з 01 жовтня 2018 року.

Для подання до Фонду електронних документів із застосуванням електронного підпису/печатки страхувальники мали укласти відповідний договір. Клієнтське спеціалізоване програмне забезпечення для створення та подання електронних документів роботодавець обирає самостійно.

Нагадаємо, фінансування матеріального забезпечення, у тому числі допомоги по тимчасовій втраті працездатності (оплата за лікарняними) та допомоги по вагітності та пологах, здійснюється Фондом на підставі прийнятої від роботодавця заяви-розрахунку.

Просимо з розумінням відноситись до даної ситуації та дотримуватися режиму карантину.

 

 

 

 

 

Начальник відділення                                                                   М.С.Палій

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора