Конкурс!

Дата: 13.11.2020 12:30
Кількість переглядів: 532

  Відповідно до законів України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про службу в органах місцевого самоврядування», Порядку проведення конкурсу на заміщення вакантних посад державних службовців, затвердженого  постановою Кабінету Міністрів України від 15 лютого 2002 р. № 169, розпорядження сільського голови від 13.11.2020 №73-ОС "Про проведення конкурсу на заміщення вакантних посад Селятинської сільської ради" та з метою забезпечення конституційного  права  рівного доступу громадян до служби в органах місцевого самоврядування оголошується конкурс на заміщення вакантної посади начальника  відділу "Центр адміністративних послуг"Селятинської сільської ради

Вимоги до кандидатів:

1. Вища освіта відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста.

2.  Знання Конституції України; законів України "Про державну службу" та "Про засади запобігання і протидії корупції" (Декларація N 3206-VI), нормативних документів, що стосуються державної служби та діяльності відповідного органу виконавчої влади; постанов, розпоряджень, інших нормативно-правових актів, що регулюють розвиток відповідної сфери управління; практику застосування законодавства з питань, що належать до компетенції підрозділу.

 3.  Вільне володіння державною мовою.

 4.  Впевнене володіння основними принципами роботи на комп'ютері та відповідними програмними засобами.

 5. Стаж роботи за фахом на державній службі або в органах місцевого самоврядування не менше 1 року або стаж роботи за фахом в інших сферах управління не менше 3 років, виходячи із виконання структурним підрозділом основних завдань та функцій.

Необхідні документи для участі у конкурсі:

- заява про участь в конкурсі;

- заповнена особова картка /форма П-2ДС/ з відповідними додатками;

-автобіографія;

- 2 фотокартки розміром 4х6 см;

- копії документів про освіту, підвищення кваліфікації, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня;

- копія документа, який посвідчує особу;

- копію військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов’язаних).

   Особи, які бажають взяти участь у конкурсі, подають декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування за минулий рік, у порядку, визначеному Законом України «Про запобігання корупції», шляхом заповнення на офіційному веб-сайті Національного агентства з питань запобігання корупції (nazk.gov.ua).

Документи приймаються протягом 30 календарних днів з дня виходу публікації  про оголошення конкурсу на офіційному веб-сайті Селятинської сільської ради.

Для участі в конкурсі документи приймаються за адресою: Чернівецька область, Путильський район, с.Селятин, вулиця Українська6Селятинська сільська рада.

Адреса електронної пошти для довідок: selyatynska_village_council@ukr.net

Телефон для довідок: 0678621519

Термін подання заяв до 12.12.2020 року.

Конкурс проводитиметься 17.12.2020 року.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь