Про проведення конкурсу на заміщення вакантних посад
Відповідно до законів України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про службу в органах місцевого самоврядування», Порядку проведення конкурсу на заміщення вакантних посад державних службовців, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 15 лютого 2002 р. № 169, розпорядження сільського голови від 11.02.2022 №08-ОС "Про проведення конкурсу на заміщення вакантних посад Селятинської сільської ради" та з метою забезпечення конституційного права рівного доступу громадян до служби в органах місцевого самоврядування оголошується конкурс на заміщення вакантної посади головного спеціаліста відділу земельних відносин, архітектури та комунальної власності Селятинської сільської ради
Вимоги до кандидатів:
1. Вища освіта відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста.
2. Знання Конституції України; законів України "Про державну службу" та "Про засади запобігання і протидії корупції" (Декларація N 3206-VI), нормативних документів, що стосуються державної служби та діяльності відповідного органу виконавчої влади; постанов, розпоряджень, інших нормативно-правових актів, що регулюють розвиток відповідної сфери управління; практику застосування законодавства з питань, що належать до компетенції підрозділу.
3. Вільне володіння державною мовою.
4. Впевнене володіння основними принципами роботи на комп'ютері та відповідними програмними засобами.
5. Стаж роботи за фахом на державній службі або в органах місцевого самоврядування не менше 1 року або стаж роботи за фахом в інших сферах управління не менше 3 років, виходячи із виконання структурним підрозділом основних завдань та функцій.
Необхідні документи для участі у конкурсі:
- заява про участь в конкурсі;
- заповнена особова картка /форма П-2ДС/ з відповідними додатками;
-автобіографія;
- 2 фотокартки розміром 4х6 см;
- копії документів про освіту, підвищення кваліфікації, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня;
- копія документа, який посвідчує особу;
- копію військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов’язаних).
Особи, які бажають взяти участь у конкурсі, подають декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування за минулий рік, у порядку, визначеному Законом України «Про запобігання корупції», шляхом заповнення на офіційному веб-сайті Національного агентства з питань запобігання корупції (nazk.gov.ua).
Документи приймаються протягом 15 календарних днів з дня виходу публікації про оголошення конкурсу на офіційному веб-сайті Селятинської сільської ради.
Для участі в конкурсі документи приймаються за адресою: Чернівецька область,Вижницький район, с.Селятин, вулиця Українська, 2, Селятинська сільська рада.
Адреса електронної пошти для довідок: selyatynska_village_council@ukr.net
Телефон для довідок: 0678621519
Термін подання заяв до 25.02.2022 року.
Конкурс проводитиметься 28.02.2022 року.